.

1/10/12 BIARLAH AKU BERDARAH.....

Posted By: Abdullah Chek Sahamat - October 02, 2012

Share

& Comment

biar malam telah berlabuh pekat
biar rembulan engan menemaniku
aku tidak akan pernah berhenti
berjalan biar terus berdarah
aku sanggup derita sebegini
sampai kapan
biar di matamu,betapa butanya aku
biar di bibirmu, betapa celuparnya aku
biar di hatimu, betapa kecilnya aku
tetap aku berjalan menghambat mahuku
demi tulus tiada terbahagi ini

kerana aku mengerti
luka tetap jadi miliku
kerana aku juga mengerti
betapa Dia tidak memperkenankan semua mahuku
betapa Dia tidak meluruskan semua jalananku
betapa Dia tidak mencabut semua keperitanku
namun Dia mencukupkan aku secukupnya
dan tetes-tetes darah di setiap langkahku adalah kebahagianmu
dan itu hambatanku, kebahagainmu biar pada tetes-tetes darahku
sepertinya, cukup untuk aku membahagiakanmu dengan tetes-tetes lukaku

pontianak, indonesia
1 oct., 2012

#Abdullah Chek Sahamat

Writing that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around my world which you may find hard to believe and understand

1 comments:

Anonymous said...

KESAKITAN, KESENGSARAAN SESEORANG TIDAK AKAN MENJADI KEBAHAGIAAN PD YANG LAIN. SESUNGGUNNYA ALLAH MENGUJI HAMBANYA DR SEGALA GALANYA...KESEDIHAN ITU BUKAN BERMAKNA MUKTAMAD.

Copyright © 2010 abc sadong™ is a registered trademark.

Designed by Access. Hosted on Blogger Platform.