.

12/8/11 PERCAYA PADAKU

Posted By: Abdullah Chek Sahamat - August 22, 2011

Share

& Comment


aku tak tahu apa yang kurasakan dalam hatiku
saat pertama kali lihat dirimu melihatmu

seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku 'kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku

kuberikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku 'kan menjagamu
hinga akhir waktu menjemputku

saat kutahu kau akan pergi jauh
ijinkan aku tuk slalu menanti dirimu
untuk katakan 'ku ingin dirimu
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintamu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

tolonglagh aku bagaimana diriku ungkapkan itu
rasa yang membelenggu dalam hatiku kucinta padamu


Note:
Lyric by Pasha, Arranged by Unggu. A song that took me off from the poor rural farmer old lady that was knocked by a motorist this morning. I pray she'll make it. The lyric, the rythm are really pasionating and let me share this gift by Unggu for all especially to another lady whom I wish her the best of life.

Sadong Jaya-Kuching
21 August, 2011

#Abdullah Chek Sahamat

Writing that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around my world which you may find hard to believe and understand

0 comments:

Copyright © 2010 abc sadong™ is a registered trademark.

Designed by Access. Hosted on Blogger Platform.