.

10/3/12 lainnya aku

Posted By: Abdullah Chek Sahamat - March 18, 2012

Share

& Comment


dalam remuk sepi melara
dalam duka bermandi parah
antara yakin bertukar ganti keliru
dalam ketar kugagah penuh tekad melangkah menghadapMu

di kamarMu dan taman kekasihMu aku sujud berserah:
apa hidupku hanya untuk aku dan terhentilah segalanya di situ;
atau aku untuk mereka, dan terus mengembara di samudera bergelora sentiasa;
atau akan adakah dia untukku, lalu kami hadir untuk semua?


Ya Rahman, barakahkanlah segala sujudku bekal pulangku
Ya Rahim, rahmat keEsaanMu kuharap membungkus tubuhku
menyiram dingin dan mensuci hati-fikiranku
pertunjukMu adalah jalan tujuku
agar aku kembali tegar
berdiri berjalan pada hikmah lurusMu
penuh sabar, ikhlas dan yakin
dan aku lainnya aku

KLIA, Malaysia
18 Mac., 2012

#Abdullah Chek Sahamat

Writing that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around my world which you may find hard to believe and understand

0 comments:

Copyright © 2010 abc sadong™ is a registered trademark.

Designed by Access. Hosted on Blogger Platform.